Verhalensalon over migratie

22 January 2011 17:47
UITNODIGING

Bent u recentelijk of langer geleden als expat, studie- of kennismigrant of om andere redenen naar Nederland gekomen? Of hebt u ooit (als expat) in het buitenland gewoond en bent u weer teruggekeerd naar Nederland? Neem dan deel aan een inspirerende VERHALENSALON!

Op zaterdag 5 februari 2011 verzorgt Yvette Kopijn in het kader van de tentoonstelling 'The Unwanted Land' een VERHALENSALON

De VERHALENSALON vindt plaats in het Museum Beelden aan Zee in Scheveningen, Den Haag en is vanaf Den Haag Centraal en Den Haag Hollands Spoor goed te bereiken met de tram. De verhalensalon duurt van 11.00-14.00 uur. Deelname is gratis. (zie [www.beeldenaanzee.nl]) En natuurlijk kunt u ook de prachtige collectie van het Museum Beelden aan Zee bewonderen.

In de VERHALENSALON staat het migratieverhaal centraal. Aan de hand van foto's en meegebrachte voorwerpen praten we over het vertrek uit het geboorteland en de aankomst en het settelen in Nederland. Ook staan we stil bij thuiskomen en belonging: waar hoor ik thuis? wat zie ik als mijn thuis? en wat heb ik gedaan om voor mijzelf (en mijn kinderen) een nieuw thuis te creëren?

Er is plek voor maximaal 15 personen dus wacht niet en meld u nu aan!

Neem foto’s mee naar de Verhalensalon, het liefst van de dagen voor vertrek, de aankomst en de eerste periode in het nieuwe land. En/of een persoonlijk, dierbaar voorwerp dat u mee wilde nemen toen u uit uw geboorteland vertrok.

Voertaal Nederlands en Engels.

Hoe kunt u zich aanmelden?

Per e-mail

Stuur een e-mail naar sumterprojecten@gmail.com met daarin de volgende gegevens:
• Uw/jouw persoonlijke gegevens (naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mail). Yvette Kopijn zal u vervolgens persoonlijk benaderen.

Onderwerp Auteur Bekeken Gepost

Verhalensalon over migratie

matimba2004 1234 22 January 2011 17:47

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen