Project in Malawi

06 January 2008 21:25
Hallo iedereen!

Mijn naam is Jeffrey Fokker, woon in Dedemsvaart (Overijssel) en volg een opleiding aan het Alfa-College te Hoogeveen (Drenthe).
Voor school moeten wij een project zien te volbrengen genaamt RockyChallange.

Het is de bedoeling dat wij vanaf Nederland, met een auto rijdend naar Afrika toe gaan, namelijk Malawi om deze auto dan te schenken aan een boeren gezin.
Zelf ben ik een deelnemer van het logistieke team van dit project en zal waarschijnlijk ook een deelnemer zijn die met de auto richting Afrika zal gaan rijden...

Afrika heeft bij mij altijd al een nieuwsgierig trekje gehad! Het hele continent Afrika lijkt me schiterend om doorheen te trekken. Alleen omdat het de laatste periode's negatief in het nieuws is, brengt dit veel vraagtekens bij ons team!

Mijn vraag is daarom eigenlijk dat als we van start gaan met de reis (dit zal beginnen, begin zomervakantie) waar we dan allemaal rekening mee moeten houden en welke landen we dan beter kunnen ontwijken!

Ik hoop dat ik de situatie en het project een beetje globaal, maar ook goed heb kunnen schetsen en dat jullie als echte Afrika kenners mij en mn team verder kunnen helpen! Mijn dank zou groot zijn...

Reactie's altijd welkom en vragen natuurlijk ook!

Alvast heel erg bedankt...

Met vriendelijke groeten,
Jeffrey Fokker
Onderwerp Auteur Bekeken Gepost

Project in Malawi

jeffokker 5539 06 January 2008 21:25

Re: Project in Malawi

Azim 3010 07 January 2008 11:10

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen