Re: Is Nederland klote?

06 February 2005 11:31
Nederland klote?

Zelf vind ik wel,niet dat we vehongeren,maar de mensen die het eigenlijk daadwerkelijk moeten verdiennen worden eigenlijk helemaal uigekleed.
Al jaren hebben ze een loonstop,de welgestelde meenen dat zij toch wel recht hebben meer,en steeds meer het loopt echt de spuigaten uit,er word gesproken dat nederland in veel opzichten te duur is,geen wonder als er zoveel graaiende handen zijn waar niemand zich tegen verzet,het moet ergens vandaan komen.
Een monteur of andere vakman kost op het moment pakweg 40 a 45 euro,dat is pakweg 7200 euro per 4 weken ja heeft u hem,daar houd de beste man of vrouw op het moment 1400 euro - nog een corectie eigen bijdrage nomoinale premie niet te duur pakken 100 euro =1300 euro,ho ik vergeet wat daar overheen krijgt hij of zij ook nog vakantiegeld uiteraard 100 % belast en let op als de man of vrouw ook nog eens een busje rijd om zijn werk te kunnen uitvoeren,moet hij wel oppassen dat er geen bijtelling volgt.en dat de politie niet te veel legaal crimineel is,daar zijn ze ook goed in tegenwoordig,plekken controleren waar eigenlijk geen ontkomen is pakkans 99 procent,een tijde geleden,ik denk we gaan een eindje wandelen op de veluwe,auto geparkeerd helemaal aan de kant van het pad,blijkbaar mog daar niet geparkeerd worden,dit was ergens te herkennen aan een bord wat ergens begroeid aan de kant van het pad zou moeten staan.
Ja na wat groen lof en takken te verwijderd te hebben inderdaad,een bord redelijk groen uitgeslagen verbodsbord,ai weer een corectie op mijn welgestelde uitgeknepen vergoeding.want ontkomen is er niet aan bij dergelijke dienstklopper,welke zijn voertuig volkomen legaal parkeerd,zodat er ook niemand meer zij weg kon vervolgen,verschil moet er zijn,ziekelijke mannetje met slungelende pootjes zijn het.
Loon durf ik het eigenlijk niet meer te noemen.
Maar goed 1300 euro +vak geld pak dan ook maar 1300 euro eigenlijk weer in het nadeel afgerond,maar goed.
dat komt neer op 1400 harde euros per 4 weken,het is bijna niet op te krijgen, dat is dan 8,1 nogwat euro netto per uur,tuurlijk een wergever zal ook verdienen aan zijn personeel,en niet helemaal eerlijk, we hebben nog een aantal doorbetaalde dagen vak ,feest en atv , komt op 1300+ ongeveer 300 euro maakt 1600 euro,niet meer zeuren dan ,we hadden 7200 eur min 1600,dan verdwijnt er ergens 5600euro,ja ja nederland moet geregeerd worden kost veel ,en blunders moeten ook betaald worden,en er kan nog zat af bij onze vergoeding, eigenlijk wil ik daar niet teveel op ingaan.
Dan ben ik volgende week nog bezig
En pas op geen klusje zwart uitvoeren,de controles moeten scherper.
Want als je belasting onduikt ben je een zware crimineel,voor je het weet heb je levenlang ,dus pas op.
Goed bijhouden hoor die km stel dat de man oof vrouw prive een paar km zou rijden,jongens dan loopt de staat toch wel flinke klapper mis.
Beste mensen word wakker.pik niet alles.ga er hard tegenin.
zo gaat het altijd ,er word wat ingevoerd,er word veel gemopperd,en er gebeurd niets.iedereen betaald trouw mee.

Zelf denk ik nederland te verlaten,ik ben er geboren en getogen,ik heb niets tegen welke nationaliteit dan ook,maar vind wel dat heel veel dingen anders kunnen.
ik ben een aantal maanden op aruba geweest,niet dat ik er altijd zou willen wonen het blijft een eiland ,maar zeker de tijd die ik nog moet gaan werken wel daar zijn met mijn kinderen en wat opzetten,ik heb plannen genoeg,maar ze moeten wel allemaal willen .
Lieve mensen probeer ook de positieve dingen van het leven te zien,die zij er ook nog genoeg .
groetje Jos
Onderwerp Auteur Bekeken Gepost

Is Nederland klote?

Andyyyyyyyyyyy 6869 08 December 2003 11:25

Andyyyyyyyyyyy 2704 08 December 2003 11:29

Ludo 2584 05 February 2004 23:37

reitsma 2521 06 February 2005 11:31

kimmetjuh 2497 24 February 2004 09:37

joop 2710 05 August 2004 13:22

tim 2488 26 April 2005 12:49

sjaak 3907 30 September 2005 14:25

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen